Zobrazeno 1 - 10
of 68
pro vyhledávání: '"road profiles"'
Autor:
Djoko Wahyu Karmiadji, M. Rosyidi, Tri Widodo, Harris Zaenal, Nofriyadi Nurdam, Andi M. Kadir, Sofwan Hidayat, Sahid Bismantoko, Nurhadi Pramana
Publikováno v:
Automotive Experiences, Vol 6, Iss 3 (2023)
Identification of road profiles is needed to provide the input of automotive simulation and endurance testing. The analysis with estimation methods is mostly done to identify road profiles. The main goal of analysis methods is to obtain the data of v
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3eb874fe65994010b38318c1a10f4175
Autor:
Alobaid, Faisal
Obtaining the modal parameters of a deflected and rolling tire represents a challenge due to the complex vibration characteristics that cause the tire's symmetry distortion and the natural frequencies' bifurcation phenomena. The modal parameters are
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/111922
Publikováno v:
Civil and Environmental Engineering, Vol 16, Iss 1, Pp 1-10 (2020)
Considering that the unevenness of the road surface is the primary source of the kinematic excitation of the vehicle, it is necessary to map the unevenness, and then to describe it mathematically. The data sets thus obtained represent an important in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6fefa74bf29d464f8e9f3f29740cbf2d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Civil and Environmental Engineering, Vol 16, Iss 1, Pp 1-10 (2020)
Considering that the unevenness of the road surface is the primary source of the kinematic excitation of the vehicle, it is necessary to map the unevenness, and then to describe it mathematically. The data sets thus obtained represent an important in
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.