Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"rhyme awareness"'
Autor:
Soňa Grofčíková, Monika Máčajová
Publikováno v:
Center for Educational Policy Studies Journal, Vol 11, Iss 1, Pp 115-138 (2021)
Rhyming is one of the basic skills associated with phonological awareness. This paper aims to introduce theoretical starting points and the results of research into children’s rhyming in the context of phonological awareness. The text explains theo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/656cff82bc0a4829a206e94f27ebc23a
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 10 (2019)
Phonological awareness is a critical component of phonological processing that predicts children’s literacy outcomes. Phonological awareness skills enable children to think about the sound structure of words and facilitates decoding and the analysi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d612d454e3a844aca144c275a18e5ee2
Autor:
Soňa Grofčíková, Monika Máčajová
Publikováno v:
Center for Educational Policy Studies Journal, Vol 11, Iss 1, Pp 115-138 (2021)
CEPS Journal 11 (2021) 1, S. 115-138
CEPS Journal 11 (2021) 1, S. 115-138
Rhyming is one of the basic skills associated with phonological awareness. This paper aims to introduce theoretical starting points and the results of research into children’s rhyming in the context of phonological awareness. The text explains theo
Publikováno v:
Frontiers in Psychology
Frontiers in Psychology, Vol 10 (2019)
Frontiers in Psychology, Vol 10 (2019)
Phonological awareness is a critical component of phonological processing that predicts childrens literacy outcomes. Phonological awareness skills enable children to think about the sound structure of words and facilitates decoding and the analysis o
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Seyyede Zohreh Ziatabar Ahmadi, Zohreh Arani Kashani, Behrouz Mahmoudi Bakhtiyari, Mohammad Reza keyhani
Publikováno v:
Audiology, Vol 19, Iss 2, Pp 47-56 (2011)
Background and Aim: Rhyme awareness is an important criterion for speech, language and writing processing. In Iran, there is no auditory tasks of rhyme awareness available for assessment of 5-6 year-old Persian-speaking children. The aim of this stud
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.