Zobrazeno 1 - 10
of 15
pro vyhledávání: '"rhizomatic approach"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Iranian Journal of Comparative Education, Vol 5, Iss 1, Pp 1712-1737 (2021)
The purpose of study was a comparative study of the epistemological foundations of the “Fundamental Reform Document of Iran Education System” and the epistemological foundations of the rhizomatic approach. The research method was comparatively qu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/60fec2c3edd54bddb5eed383ff42a5bd
Autor:
Natalia S. Bezuglaya, Inna N. Shamray
Publikováno v:
Регионология, Vol 28, Iss 3, Pp 449-469 (2020)
Introduction. The current transformation of economic relations in the society caused by coronavirus disease (COVID-19) pandemic poses a threat to national security of all countries. However, the regulations of the Russian Federation on national secur
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d1c0b758c7ba48b0826daf1f4a9e56b2
Publikováno v:
Iranian Journal of Information Processing & Management, Vol 35, Iss 3, Pp 817-846 (2020)
Theoretical foundations and philosophical basis of library classification systems have always been important for information science professionals. This Research studies the philosophical foundations and logical basis of the classification systems an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c40c81f5358442a38d9f14a8bf5a951e
Publikováno v:
Education + Training, 2017, Vol. 59, Issue 9, pp. 957-977.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ET-01-2016-0007
Autor:
Inna N. Shamray, Natalia S. Bezuglaya
Publikováno v:
Регионология, Vol 28, Iss 3, Pp 449-469 (2020)
Introduction. The current transformation of economic relations in the society caused by coronavirus disease (COVID-19) pandemic poses a threat to national security of all countries. However, the regulations of the Russian Federation on national secur
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Higher Education Research & Development. 36:227-240
Embedding academic literacies in higher education courses has been a major focus of the work of learning advisers. A number of studies present the results of embedding in specific courses without discussing the processes of negotiation or the differe
Purpose The purpose of this paper is to illustrate and discuss the main features and key challenges of an original post-graduate education program designed according to an innovative theoretical framework promoting design thinking in a rhizomatic app
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::16778cda2319fb60cec3fb604bea6d87
http://hdl.handle.net/11383/2064575
http://hdl.handle.net/11383/2064575
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.