Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"rhizocompartment"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Microbiology, Vol 12 (2021)
Root diameter and rooting depth lead to morphological and architectural heterogeneity of plant roots; however, little is known about their effects on root-associated microbial communities. Bacterial community assembly was explored across 156 samples
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9c13ab0a3a25413fbfa3e22b38550e2b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Microbiology, Vol 10 (2019)
Much effort has been directed toward increasing the availability of soil residual phosphorus (P). However, little information is available for the P fertilization-induced biotic P legacy and its mediation of plant P uptake. We collected microbial ino
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/381e8bc9039544a1928a2e38faec1382
Autor:
Mohammed Y. Refai, Aala A. Abulfaraj, Israa J. Hakeem, Nehad A. Shaer, Mashael D. Alqahtani, Maryam M. Alomran, Nahaa M. Alotaibi, Hana S. Sonbol, Abdulrahman M. Alhashimi, Nouf S. Al-Abbas, Ruba A. Ashy, Sahar A. Alshareef, Rewaa S. Jalal
Publikováno v:
Sustainability
Volume 15
Issue 3
Pages: 2745
Volume 15
Issue 3
Pages: 2745
Metagenomic approach was used to detect microbial gene abundance and relative abundance in the rhizosphere of Moringa oleifera and surrounding bulk soil and to detect the response of soil microbes to watering. Expectedly, the number and abundance of
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.