Zobrazeno 1 - 10
of 403
pro vyhledávání: '"rhetorical situation"'
Autor:
LYONS, TIM1
Publikováno v:
ETC: A Review of General Semantics. Jan-Apr2022, Vol. 79 Issue 2, p154-163. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mariona Casas i Deseuras
Publikováno v:
Revista de la Societat d'Ensenyament i Recerca del Català com a Llengua Estrangera, Iss 1, Pp 26-41 (2020)
Writing is a complex activity. Consequently, the process of teaching and learning written composition, especially in second languages, is also complex. This research provides evidence, on the one hand, of the difficulties that learners face when writ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fe045978dd214b89b5c715cdd7bf5da3
Autor:
Gudrun Kløve Juuhl
Publikováno v:
Nordic Journal of Literacy Research, Vol 6, Iss 1, Pp 184-200 (2020)
Young people’s school texts and young people’s literacy practices are starting to get well explored. However, young people’s texts from out of school, and the relations between school and leisure time in young people’s textual utterances, are
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6027d0d5c05c4beda03b8c5c54b4d71f
Autor:
Katona, Edit
Publikováno v:
Hungarológiai Közlemények / Papers of Hungarian Studies. 20(4):92-107
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=833126
Autor:
Bendrat, Anna
Publikováno v:
Res Rhetorica. 6(3):111-124
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=799432
Autor:
Tyler Carter
Publikováno v:
International Journal of TESOL Studies, Vol 1, Iss 2, Pp 72-78 (2019)
In this discussion of a recent course design at Duke Kunshan University, a Sino-American joint university located in Kunshan, China, rhetorical theory is used to facilitate the development of academic presentation skills in the context of an EFL Acad
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5e4ab2ec6795449c8a2d32ffa33f3805
Autor:
Myres, Jason David
Publikováno v:
Philosophy & Rhetoric, 2018 Dec 01. 51(4), 392-415.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.5325/philrhet.51.4.0392
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.