Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"rhetorical genre theory"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Anne Freadman
Publikováno v:
Discourse and Writing/Rédactologie, Vol 30, Iss 1, Pp 105-132 (2020)
Following Carolyn Miller’s (1984) definition of genre as social action, subsequent work in the field of rhetorical genre theory has focused on two aspects of her account. The first is the claim that “a genre is a rhetorical means for mediating pr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/194e2e6d5baf49a2b88e5d9073eb8767
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Learning Development in Higher Education, Iss 15 (2019)
The aim of this paper is to explore the fit between the cognitive concept of writing self-efficacy and a socially constructed epistemology of writing. Socially constructed perspectives on writing emphasise context and community and include academic l
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/23368006399f44639c989854a536e820
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Masakazu, Mishima
Publikováno v:
外国語教育研究ジャーナル = Journal of Foreign Language Education and Research. 1:63-79
Autor:
Pia Marks
Publikováno v:
Discourse and Writing/Rédactologie, Vol 24, Iss 1, Pp 1-32 (2012)
This pilot study examines the student evaluation of courses as a situated discourse practice. It seeks to understand how the practice informs student and instructor attitudes, practices, and identities by examining a particular case - the course eval
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/57b44d990d904258b1f9e707f7713c33
Autor:
Eaton, Christopher
Publikováno v:
Electronic Thesis and Dissertation Repository
This dissertation focuses on Canadian Writing Studies by working with students as co-constructors of knowledge. It stems from my pedagogical and personal desire to understand how students built their knowledge of writing in my first-year writing clas
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1548::8ce1efa974b106e46e7d925b63e1f1e8
https://ir.lib.uwo.ca/context/etd/article/9450/viewcontent/auto_convert.pdf
https://ir.lib.uwo.ca/context/etd/article/9450/viewcontent/auto_convert.pdf