Zobrazeno 1 - 10
of 19 020
pro vyhledávání: '"rey auditory verbal learning test"'
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 14, Iss 1, Pp 1-10 (2024)
Abstract The Rey Auditory Verbal Learning Test (RAVLT) is a commonly used tool for evaluating verbal learning and memory in neuropsychological assessments. In recent years, we developed a Virtual Reality (VR) adaptation of the RAVLT (VR-RVLT), aiming
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/09f0598314974d8fa3cd1dfb94d98fc4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Modern Preventive Medicine. 2024, Vol. 51 Issue 9, p1544-1549. 6p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Setija Utami, Margaretha Sih1 cicih@unika.ac.id, Sulastri, Augustina1, Santoso, Justinus Budi2, Suryani, Angela Oktaviani2, Goeritno, Haryo1, Widhianingtanti, Lucia Trisni1, van Luijtelaar, Gilles3,4
Publikováno v:
Acta Neuropsychologica. 2024, Vol. 22 Issue 1, p15-34. 20p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Keezer, Richard D.1,2 (AUTHOR) richard.keezer@my.wheaton.edu, Leib, Sophie I.1,3 (AUTHOR), Scimeca, Lauren M.1,4 (AUTHOR), Smith, Justin T.1,2 (AUTHOR), Holbrook, Lindsey R.1,3 (AUTHOR), Sharp, Dillon W.1 (AUTHOR), Jennette, Kyle J.1 (AUTHOR), Ovsiew, Gabriel P.1 (AUTHOR), Resch, Zachary J.1,3 (AUTHOR), Soble, Jason R.1,5 (AUTHOR)
Publikováno v:
Applied Neuropsychology: Adult. Jan/Feb2024, Vol. 31 Issue 1, p1-9. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.