Zobrazeno 1 - 10
of 339
pro vyhledávání: '"reward-based crowdfunding"'
Publikováno v:
Asia Marketing Journal, Vol 26, Iss 1, Pp 1-10 (2024)
This study explores incomplete decision-making dynamics on reward-based crowdfunding platforms, focusing on temporal and social factors influencing backers' decisions. Utilizing the temporal aspect (i.e., pledging campaign phase) and social aspect (i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e6e74511547b486fa751b36bb3e45b5c
Publikováno v:
Sport, Business and Management: An International Journal, 2023, Vol. 13, Issue 4, pp. 417-430.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/SBM-06-2022-0048
Publikováno v:
International Journal of Bank Marketing, 2022, Vol. 41, Issue 2, pp. 289-311.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJBM-03-2022-0127
Publikováno v:
Journal of Services Marketing, 2022, Vol. 37, Issue 1, pp. 40-52.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSM-12-2021-0444
Autor:
Cem GÜRLER
Publikováno v:
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Vol 25, Iss 1, Pp 187-203 (2023)
ABSTRACT: Crowdfunding platforms determine different strategies to attract more backers and fundraiser. Although the product itself is a project in crowdfunding projects, it can be said that the platform is as important as the project. This study aim
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b0ee88bcf7bb4027abf94c56ab666d7e
Publikováno v:
Management Decision, 2022, Vol. 60, Issue 8, pp. 2174-2194.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MD-08-2020-1095
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Daniel Hadačová, Lenka Maličká
Publikováno v:
Theory, Methodology, Practice, Vol 18, Iss 1, Pp 45-59 (2022)
The paper aims to identify attributes having a significant impact on the successful financing of crowdfunding campaigns published on the largest crowdfunding platform based on reward models in the Czech Republic. The paper’s motivation arises from
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/36ff8478ea734a1d870dd30daf74e243
Autor:
Pinkow, Felix
Publikováno v:
Journal of Entrepreneurship, Management and Innovation. 18(1):131-167
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1028441