Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"revised Bloomʼs taxonomy"'
Publikováno v:
Journal of English Language Teaching and Learning, Vol 13, Iss 28, Pp 173-200 (2021)
The main objective of this qualitative-quantitative content analysis study was to compare IELTS Academic and TOEFL iBT four modules in terms of the cognition and knowledge dimensions of Revised Bloom’s taxonomy. To this end, two authentic tests inc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f37d7810a608449fa04eee7c11c06790
Autor:
サワヤマ, イクオ, モリヤマ, ジュン, SAWAYAMA, Ikuo, MORIYAMA, Jun
Publikováno v:
兵庫教育大学学校教育学研究. 35:315-323
Autor:
Putri Kamalia Hakim
Publikováno v:
Script Journal, Vol 2, Iss 2, Pp 156-166 (2017)
Abstract: This study was conducted to investigate the coverage of Revised Bloom’s taxonomy in the English Standar Kompetensi (SK), Kompetensi Dasar (KD) and the English test items of Ujian Nasional for SMA. Content analysis method was chosen as the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/48271cdb88084ef68f9a274d11c0ac7e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.