Zobrazeno 1 - 10
of 1 409
pro vyhledávání: '"retweet count"'
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chandler, Daniel, Munday, Rod
Publikováno v:
A Dictionary of Social Media, 1 ed., 2016.
Autor:
Vijayan, Raghavendran
Indiana University-Purdue University Indianapolis (IUPUI)
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/1805/16356
Autor:
Raghavendran Vijayan, George Mohler
Publikováno v:
DSAA
A retweet refers to sharing a tweet posted by another user on Twitter and is primary way information spreads on the Twitter network. Political parties use Twitter extensively as a part of their campaign to promote their presence, announce their propa
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Advances in Knowledge Discovery and Data Mining ISBN: 9783319930398
PAKDD (3)
PAKDD (3)
In this paper, we study topic-specific retweet count ranking problem in Weibo. Two challenges make this task nontrivial. Firstly, traditional methods cannot derive effective feature for tweets, because in topic-specific setting, tweets usually have t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::f9fb2beb05c8e6d983e734a811ff3e99
https://doi.org/10.1007/978-3-319-93040-4_49
https://doi.org/10.1007/978-3-319-93040-4_49
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
CIKM
Social media platforms allow rapid information diffusion, and serve as a source of information to many of the users. Particularly, in Twitter information provided by tweets diffuses over the users through retweets. Hence, being able to predict the re
Publikováno v:
2013 IEEE 4th International Conference on Cognitive Infocommunications (CogInfoCom).
In recent years Twitter became the social network for information sharing and spreading. By retweeting, users spreading information and build cascades of information pathways. In this paper we investigate the possibility predicting the future popular