Zobrazeno 1 - 10
of 277
pro vyhledávání: '"responsive survey design"'
Autor:
Gummer, Tobias1,2 (AUTHOR) tobias.gummer@gesis.org, Christmann, Pablo1 (AUTHOR), Verhoeven, Sascha1,3 (AUTHOR), Wolf, Christof1,2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of the Royal Statistical Society: Series A (Statistics in Society). Jul2022, Vol. 185 Issue 3, p916-932. 17p. 2 Diagrams, 2 Charts, 2 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Survey Statistics & Methodology. Sep2023, Vol. 11 Issue 4, p784-805. 22p.
Autor:
West, Brady T1 (AUTHOR) bwest@umich.edu, Wagner, James1 (AUTHOR), Coffey, Stephanie2 (AUTHOR), Elliott, Michael R3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Survey Statistics & Methodology. Apr2023, Vol. 11 Issue 2, p367-392. 26p.
Responsive Survey Design (RSD) aims to increase the efficiency of survey data collection via live monitoring of paradata and the introduction of protocol changes when survey errors and increased costs seem imminent. Daily predictions of response prop
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1907.06560
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of the Royal Statistical Society, Series A (Statistics in Society)
Implementing innovations in surveys often results in uncertainty concerning how different design decisions will affect key performance indicators such as response rates, nonresponse bias, or survey costs. Thus, responsive survey designs have been dev
Publikováno v:
Demography, 2011 Aug 01. 48(3), 1127-1149.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41237827
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.