Zobrazeno 1 - 10
of 511
pro vyhledávání: '"response efficacy"'
Publikováno v:
International Journal of Event and Festival Management, 2023, Vol. 14, Issue 1, pp. 92-112.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJEFM-08-2022-0062
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
Public discussions on climate change, as a form of social interaction, are widely recognized as effective tools for promoting collective action. However, there is limited research on examining the factors that influence climate change discussions fro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d55fb4609dec46898e1ae098cd7a6414
Publikováno v:
International Journal of Contemporary Hospitality Management, 2022, Vol. 34, Issue 11, pp. 4029-4051.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJCHM-11-2021-1435
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jonas Peisker, Thomas Schinko
Publikováno v:
Frontiers in Climate, Vol 5 (2023)
Lack of perceived efficacy can be an important barrier to climate mitigation action at various scales. Here, we study how a participatory visioning process, the Climate Modernity workshop in Styria, Austria, affected participants' efficacy outcomes.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/daf7de8e9eac4240b17303824a441cd0
Autor:
Elin M. Andersson, Margareta Norberg
Publikováno v:
Preventive Medicine Reports, Vol 32, Iss , Pp 102133- (2023)
To minimize the spread of Covid-19, changing every-day behavior has been key. Trust in the effectiveness of individual protective measures (response efficacy) and confidence in collective safeguarding measures (strategy efficacy), offers an incitemen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2c633ff6394f4a6cab66c8f6ec7efe5f
Publikováno v:
International Journal of Health Policy and Management, Vol 11, Iss 4, Pp 498-507 (2022)
BackgroundUptake of social distancing behaviors may be determined by a combination of individual perceptions and social values. The study investigated (1) the associations between individual perception of perceived response efficacy and social distan
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3a01d26e49284287b8c0377d6ce1dab6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2020, Vol. 55, Issue 4, pp. 1203-1226.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-04-2019-0347