Zobrazeno 1 - 10
of 25 463
pro vyhledávání: '"residential facility"'
Autor:
Wells, Sunny1 (AUTHOR) gretchen.goode@usm.edu, Goode, Gretchen S.1 (AUTHOR) rebecca.lavigne@usm.edu, Hogan, Kimberly A.2 (AUTHOR) k.hogan@usm.edu, Lavigne, Rebecca1 (AUTHOR) tommie.killen@usm.edu, Killen, Tommie1 (AUTHOR), Simmons, Megan3 (AUTHOR) megsim23@upenn.edu
Publikováno v:
Social Sciences (2076-0760). Nov2024, Vol. 13 Issue 11, p561. 16p.
Autor:
Malka, Menny1 (AUTHOR) menny@post.bgu.ac.il, Haas, Anat1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Experiential Education. Dec2024, Vol. 47 Issue 4, p743-766. 24p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Turhan, A.1,2 (AUTHOR) aturhan@trajectum.info, Roest, J. J.3 (AUTHOR), Delforterie, M. J.1,2 (AUTHOR), Van der Helm, G. H. P.3,4 (AUTHOR), Neimeijer, E. G.2 (AUTHOR), Didden, R.1,2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Applied Research in Intellectual Disabilities. Jan2024, Vol. 37 Issue 1, p1-12. 12p.
Autor:
Sunny Wells, Gretchen S. Goode, Kimberly A. Hogan, Rebecca Lavigne, Tommie Killen, Megan Simmons
Publikováno v:
Social Sciences, Vol 13, Iss 11, p 561 (2024)
This study addresses the gap in research on the educational experiences of adolescent human trafficking survivors, with a focus on their past, present, and future educational experiences and goals. Its objective is to inform the best practices for ed
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4200dd6a5b7447a79ea80048bf984dc7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.