Zobrazeno 1 - 10
of 54
pro vyhledávání: '"residence abroad"'
Publikováno v:
Profile Issues in Teachers' Professional Development, Vol 17, Iss 1, Pp 123-141 (2015)
Colombian English as a foreign language student teachers’ opportunities to grow as educators through international sojourns do not usually subsume the traditional study and residence abroad goal. This was the case for our participants who engaged m
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/23c5bc1a27024923a0f933705bbce796
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Evans, Alona E.
Publikováno v:
The American Journal of International Law, 1978 Apr 01. 72(2), 413-415.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2199966
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tyne, Henry
Publikováno v:
Study Abroad Research in Second Language Acquisition and International Education
Study Abroad Research in Second Language Acquisition and International Education, John Benjamins, 2017, 2 (1), pp.132-135. ⟨10.1075/sar.2.1.06tyn⟩
Study Abroad Research in Second Language Acquisition and International Education, John Benjamins, 2017, 2 (1), pp.132-135. ⟨10.1075/sar.2.1.06tyn⟩
International audience; This research note presents a short synopsis of the recently established project ‘Study Abroad Research in European Perspective’ (SAREP), funded in 2016–2020 by the European agency COST (Cooperation in Science and Techno
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::8e303cdf937bba0069307b24c282154f
https://hal-univ-perp.archives-ouvertes.fr/hal-02103520
https://hal-univ-perp.archives-ouvertes.fr/hal-02103520
Autor:
Dressler, Roswita
Publikováno v:
Comparative and International Education / Éducation Comparée et Internationale
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1548::88efb3d8fa1fb14e8500571382eb338a
https://ir.lib.uwo.ca/cie-eci/vol45/iss2/8
https://ir.lib.uwo.ca/cie-eci/vol45/iss2/8
Autor:
Wang, Yu
Despite the growing attention on interaction between language learners/sojourners and host community, there has been little research on second language (L2) using experience by adopting case study approach, by which each individual’s voice is value
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1222::b73f740429d9a655b99f74dcf55e4bff
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201606022834
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201606022834
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Profile Issues in Teachers` Professional Development, Volume: 17, Issue: 1, Pages: 123-141, Published: JAN 2015
Colombian English as a foreign language student teachers' opportunities to grow as educators through international sojourns do not usually subsume the traditional study and residence abroad goal. This was the case for our participants who engaged mai
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______618::a503693274f19b0e17e36ef88f0dc237
http://www.scielo.org.co/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1657-07902015000100009&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.co/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1657-07902015000100009&lng=en&tlng=en