Zobrazeno 1 - 10
of 256
pro vyhledávání: '"research instruments"'
Publikováno v:
Ricerche di Pedagogia e Didattica, Vol 18, Iss 1, Pp 57-71 (2023)
Metacognitive regulation is an important ability for undergraduate students to have in solving collaborative problems. However, before carrying out research on exploring metacognitive regulation in collaborative problem-solving, the development of su
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/98a61bdb000f43cea23d4f8d14d7848c
Publikováno v:
Aksioma: Jurnal Program Studi Pendidikan Matematika, Vol 11, Iss 4, Pp 3334-3347 (2022)
Abstract One of the problems that often occur in learning mathematics at school is the difficulty of teachers in providing test instruments. This research aims to develop a valid and practicaly high-level thinking mathematics test instrument for sen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/00862ec3bce24a56b43b4c4bb06f3329
Autor:
Ana Laguens, Maira Querejeta
Publikováno v:
Desidades, Vol 29, Pp 232-247 (2021)
At present, various instruments are available that allow the early detection of alterations and delays in Psychomotor Development. This article has two objectives: the first is the review of assessment instruments for Child Psychological Development,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9b5f630f8cba4589b0c7a291b0ca0b41
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Neagoş, Iuliana
Publikováno v:
Studia Securitatis / Security Studies. XIV(1):126-129
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=859632
Autor:
Neagoş, Iuliana
Publikováno v:
Anuarul Laboratorului Pentru Analiza Conflictului Transnistrean / Yearbook of the Laboratory for the Transnistrian Conflict Analysis. IV(1):146-149
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=926213
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.