Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"repurchase decision"'
Publikováno v:
Social Responsibility Journal, 2023, Vol. 19, Issue 9, pp. 1577-1594.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/SRJ-02-2022-0077
Autor:
Ana Komari
Publikováno v:
Innovative Marketing, Vol 19, Iss 3, Pp 123-133 (2023)
When buying skincare products, consumers are more concerned with comfort and safety and seek for high-quality items. Indonesian-made skincare products must be of the highest caliber and adhere to all applicable health regulations. This study aims to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1d4be5b505164b81b39af034fc08633b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Jurnal Manajemen Stratejik dan Simulasi Bisnis, Vol 2, Iss 1, Pp 52-68 (2021)
This study aims to analyze the influence of consumer ethnocentrism and social status on the repurchase decision of local cosmetic products in Padang City. Type of research is causal associative research to measure the relationships between research v
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/54e3ab00f3e5490c8b4052689ed50ecc
Autor:
Emine Aydınhan, Serhat Erat
Publikováno v:
İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, Vol 6, Pp 123-140 (2019)
Her geçen gün internetin kullanımının artması, kullanıcıların internetten 7/24 alışveriş yapabiliyor olmaları online mağazaların da artmasına yol açmıştır. Elektronik ticaretin giderek yaygınlaşması, online ortamda rekabeti de
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7c143b583fee4d4fb71c38baa0b91df4
Publikováno v:
JURNAL DINAMIKA MANAJEMEN DAN BISNIS; Vol 6 No 1 (2023): Jurnal Dinamika Manajemen dan Bisnis; 1-18
This study aimed to determine the direct effect of e-service quality, e-promotion, and perceived value variables on repurchase decision. As well as the indirect effect between e-service quality and e-promotion on repurchase decision through perceived
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gupta, Sumeet, Kim, Hee-Woong
Publikováno v:
International Journal of Electronic Commerce, 2007 Oct 01. 12(1), 127-158.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27751243
Autor:
Serhat Erat, Emine Aydinhan
Publikováno v:
GELİŞİM-UWE 2019 Özel Sayısı; Volume: 6, Issue: 123-140
İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Her geçen gün internetin kullanımının artması, kullanıcıların internetten 7/24 alışveriş yapabiliyor olmaları online mağazaların da artmasına yol açmıştır. Elektronik ticaretin giderek yaygınlaşması, online ortamda rekabeti de