Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"repositories of knowledge"'
Autor:
Anna Izbaella Zalewska
Publikováno v:
Acta Universitatis Lodziensis: Folia Archaeologica, Iss 35, Pp 243-273 (2020)
The article includes a theoretical and practical proposal for perceiving and treating material and discursive remains of using chemical weapons – wherever they still exist – as stimuli for reflection on weapons of mass destruction and as warnings
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8df35a025794414abae474a7baeee500
Autor:
Anna Izbaella Zalewska
Publikováno v:
Acta Universitatis Lodziensis: Folia Archaeologica, Iss 35, Pp 243-273 (2020)
The article includes a theoretical and practical proposal for perceiving and treating material and discursive remains of using chemical weapons – wherever they still exist – as stimuli for reflection on weapons of mass destruction and as warnings
Autor:
PAOLA MOLINO
Publikováno v:
Bibliothecae.it, Vol 5, Iss 2, Pp 384-400 (2016)
Università degli Studi di Padova-IRIS
Università degli Studi di Padova-IRIS
Last Autumn has been launched in Osnabrück a new graduate school, in cooperation with the Herzog August Bibliothek in Wolfenbüttel, entirely devoted to the history of early modern libraries. For the next three years a group of 12 graduate student
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
JUCS-Journal of Universal Computer Science 10(9): 1110-1122
Digital Libraries have been the subject of more than a decade of attention by researchers and developers, and yet in all this time the implementations have not matched the promises. By far the majority of systems have concentrated on content and prov
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e79a1deac9f2d829606115feb66f61e9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.