Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"reporting concerns."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dahlborg, Frida, Johansson, Stina
Professionella som möter barn i sitt arbete har en absolut anmälningsplikt att orosanmäla vid misstanke om att ett barn far eller riskerar att fara illa enligt 14:1 SoL. Syftet med studien är att undersöka hinder och möjligheter för anmälning
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hv:diva-18499
Autor:
Manneklint, Therese, Karlsson, Sandra
Bakgrund: Sjuksköterskor är anmälningspliktiga och har visat sig ha en betydande roll då barn far illa. Trots det väljer sjuksköterskor att inte alltid orosanmäla till socialtjänsten då de misstänker att ett barn far illa. Barnen får till
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:mau:diva-51207
Autor:
Manneklint, Therese, Karlsson, Sandra
Bakgrund: Sjuksköterskor är anmälningspliktiga och har visat sig ha en betydande roll då barn far illa. Trots det väljer sjuksköterskor att inte alltid orosanmäla till socialtjänsten då de misstänker att ett barn far illa. Barnen får till
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______681::0b36ad557cb580ac7dbca32c729e0a03
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:mau:diva-51207
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:mau:diva-51207
Autor:
Grindebäck, Marcus
With this degree project, I want to show that there are contradictions between the duties the teaching profession is committed to following. Duties as in the duty to report, compulsory schooling, or the assignment written in the school's governing do
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:sh:diva-43646
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.