Zobrazeno 1 - 10
of 51 113
pro vyhledávání: '"repeated testing"'
In this paper, we develop optimal designs for growth curve models with count data based on the Rasch Poisson-Gamma counts (RPGCM) model. This model is often used in educational and psychological testing when test results yield count data. In the RPGC
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2405.18323
Autor:
Wang, Lingwei1, Yang, Jiongjiong1 yangjj@pku.edu.cn
Publikováno v:
Memory & Cognition. Apr2024, Vol. 52 Issue 3, p476-490. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
During the COVID-19 pandemic, many institutions such as universities and workplaces implemented testing regimens with every member of some population tested longitudinally, and those testing positive isolated for some time. Although the primary purpo
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2304.08559
Autor:
Yuichiro Mine1, Taiju Miyagami2 tmiyaga@juntendo.ac.jp, Satoshi Furuya2, Yusuke Kondo2, Takayuki Furusaka2, Toshio Naito2
Publikováno v:
American Journal of Case Reports. 7/13/2023, Vol. 24, p1-4. 4p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bosch, Kari, Sbrini, Giulia, Burattini, Irene, Nieuwenhuis, Desirée, Calabrese, Francesca, Schubert, Dirk, Henckens, Marloes J.A.G., Homberg, Judith R.
Publikováno v:
In Behavioural Brain Research 26 August 2022 432
Autor:
Yang, Albert C. M.1 yang.ming.35e@st.kyoto-u.ac.jp, Chen, Irene Y. L.2 irene@cc.ncue.edu.tw, Flanagan, Brendan3 flanagan.brendanjohn.4n@kyoto-u.ac.jp, Hiroaki Ogata3 hiroaki.ogata@gmail.com
Publikováno v:
Educational Technology & Society. Jul2021, Vol. 24 Issue 3, p147-158. 12p.
Publikováno v:
Educational Technology & Society, Vol 24, Iss 3, Pp 147-158 (2021)
Reviewing learned knowledge is critical in the learning process. Testing the learning content instead of restudying, which is known as the testing effect, has been demonstrated to be an effective review strategy. However, education research recommend
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dd86acb14d79460e941a54c9039a44e5