Zobrazeno 1 - 10
of 205
pro vyhledávání: '"rental service"'
Publikováno v:
Innovative Marketing, Vol 20, Iss 2, Pp 182-192 (2024)
The self-drive rental sector has witnessed exponential growth in recent years due to rising demand for long and short-distance drives among millennials. This study aims to investigate the quality of services in the self-driving rental sector and its
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/94712779e55e4df5a0d7f2dba902b004
Autor:
Ji-Hae Lee, Jae-Moon Lee
Publikováno v:
Cheyuk gwahag yeon-gu, Vol 34, Iss 1, Pp 144-154 (2023)
PURPOSE The purpose of this study was to understand the current market trend for golf apparel rental services and to present basic data to revitalize the golf apparel rental service market and prepare continuous growth plans. METHODS The following ke
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7a08ab278ff54ec6ba05894b53f2fc75
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gierczak-Korzeniowska, Beata
Publikováno v:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu / Research Papers of Wrocław University of Economics. 66(4):57-70
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1081645
Publikováno v:
Frontline Solutions. Jan2001, Vol. 2 Issue 1, p29. 3p. 2 Color Photographs, 2 Charts.
Autor:
Bellamy, Becky
Publikováno v:
Mortgage Strategy (Online Edition). 3/3/2023, p1-1. 1p.
Autor:
Roth, Michael
Publikováno v:
Rental Equipment Register. Sep2002, Vol. 45 Issue 10, p10. 3p. 1 Color Photograph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wittrock, Janina
"This master thesis explores service characteristics that are relevant for book readers when they evaluate a service as well as starting points for providers when they plan to optimize their services from a customer’s point of view. In the first pa
Externí odkaz:
http://library.oapen.org/handle/20.500.12657/23506