Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"remote meetings"'
Publikováno v:
Frontiers in Virtual Reality, Vol 5 (2024)
In the aftermath of the COVID-19 pandemic, the prevalence of remote business meetings through videoconferencing platforms such as Zoom and Microsoft Teams has substantially increased. While remote meetings provide benefits such as increased efficienc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8846a7d2454246b3b44d8f9410fcdbba
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
More and more meetings in working life are conducted remotely via digital media. How are creative meetings affected by participants being at a distance? Some experiment suggests group creativity to improve with remote work, other show challenges. How
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______258::566dcb4b2c0aacf8e691d98e01ba9627
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:mdh:diva-59761
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:mdh:diva-59761
Meetings are an important part of our daily lives. Formal or informal, in-person or remote, they are something unavoidable in our society. In companies they assume even greater importance, being decisive for the definition of their present and future
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2292::3bcfafe4e390037c59b2e112675e5c91
http://hdl.handle.net/10773/33618
http://hdl.handle.net/10773/33618
Publikováno v:
Proceedings of the ACM on Human-Computer Interaction, 5(CSCW2):453. ACM Publishing
Videoconference has become the dominant technology for remote meetings. Embodied Virtual Reality is a potential alternative that employs motion tracking in order to place people in a shared virtual environment as avatars. This paper describes a 210 p
Autor:
Lund, Annie, Älmeby, Carl
Due to the Covid-19 pandemic, many companies have been forced to make their employees work from home, fully distributed. One of the work aspects affected by this change is meetings. The purpose of this study is to investigate what effects the fully d
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:liu:diva-177939
Autor:
Höglund, Cecilia
The study evaluated if gamification could facilitate remote work with delimitations in digital remote meetings through a serious game. The serious game was developed based on previous research, and a conducted pre-study mainly examined remote work ex
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:his:diva-20001