Zobrazeno 1 - 10
of 292
pro vyhledávání: '"remote instruction"'
Publikováno v:
Online Learning, Vol 28, Iss 2 (2024)
Students believe mathematics is best learned by memorization; however, endorsing memorization as a study strategy is associated with worse learning (Schoenfeld, 1989). When the world changed with the onset of the COVID-19 global pandemic, instruction
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5690ac8780cf43938ede8cb41356d289
Publikováno v:
Advancements in Agricultural Development, Vol 5, Iss 3 (2024)
Technology is vital to American education. Each year schools spend millions of dollars on various technologies intended for use in classrooms, but research shows over a third of this equipment goes unused. This study explores how West Virginia agricu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/adc87c124cac43988dc25360425f117c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Magaldi, Danielle, Fayne, Harriet
Publikováno v:
Journal for Multicultural Education, 2022, Vol. 16, Issue 1, pp. 5-17.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JME-08-2021-0134
Autor:
Connor McKee, Konstantinos Ntokos
Publikováno v:
Research in Learning Technology, Vol 30, Pp 1-12 (2022)
Microlearning, in which lecture recordings are segmented into parts, saw renewed focus as a means of maintaining student engagement amid the challenging conditions of the COVID-19 pandemic. While many institutions shifted to remote provision with seg
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/002352c556af4153b8a0d95dd492c409
Publikováno v:
Frontiers in Veterinary Science, Vol 9 (2023)
Veterinarians contribute substantially to the health of their patients and enhance the communities in which they live. Delivery of veterinary curricula continues to evolve to ensure that veterinary graduates are prepared to meet their professional ob
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1c2aafaef8ab457a97ad995e5c800b99
Autor:
M. Rebecca Forman, John A. Chapman
Publikováno v:
Ecology and Evolution, Vol 11, Iss 23, Pp 16368-16373 (2021)
Abstract In spring 2020, the University of Minnesota Erosion and Stormwater Management Certification Program temporarily ceased in‐person workshops due to the spread of COVID‐19. Twenty workshops were canceled, and the 1,233 attendees (all adult
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f6089f14a79e4011ba6e205250393573
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 13, Iss 9, p 946 (2023)
The present study examined parents’ and teachers’ perceptions of student learning in Spanish–English Dual Language Education (DLE) programs during the COVID-19 pandemic. The participants included 72 parents of students from kindergarten to seco
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ac7313af128f404da5373406a9e7e1bf