Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"religious publicization"'
Autor:
Rita Marchetti, Susanna Pagiotti
Publikováno v:
Religions, Vol 14, Iss 11, p 1408 (2023)
Scholars have for some years hypothesized a “new visibility” of religion, so that a relevant role in the publicization of religion is played by the media. However, while the public visibility of religion in the media has recently become a topic o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/58811e0c43e943519082e8a8d7518464
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The study investigates the online debate sparked by the political instrumentalization of religious symbols by right-wing populist leaders, taking as a case study the campaign communication of Matteo Salvini—leader of the Italian “Lega” party—
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::12784bee851b94bb1587ae14cd986cbc
https://hdl.handle.net/11391/1536693
https://hdl.handle.net/11391/1536693
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.