Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"religious destination"'
Autor:
Georgia Zouni, Dimitrios Digkas
Publikováno v:
Journal of Tourism, Heritage & Services Marketing, Vol 5, Iss 2, Pp 36-42 (2019)
Today, the desire of honoring God has been transformed into one of the most interesting tourism sectors, the religious one. Religious tourism, undeniably, is a special form of tourism, which presents great potential for the future tourism in general
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ba80b9a0e039418489268b3716465f9d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zouni, Georgia, Digkas, Dimitrios
Publikováno v:
Journal of Tourism, Heritage & Services Marketing, 5, 2, 36-42
Today, the desire of honoring God has been transformed into one of the most interesting tourism sectors, the religious one. Religious tourism, undeniably, is a special form of tourism, which presents great potential for the future tourism in general
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/66334
Publikováno v:
Bogoslovska smotra
Volume 92
Issue 2
Volume 92
Issue 2
Religijski turizam ima dugu i bogatu povijest kako u svijetu tako i u Hrvatskoj. Kao glavni motivi tradicionalnih vjernika za takvim putovanjem istaknuti su posjećivanje svetih mjesta te sudjelovanje u vjerskim događajima, molitvi i bogoslužju. U
Publikováno v:
Marketing From Information to Decision. (5):89-100
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=170125
Publikováno v:
Muṭāli̒āt-i Mudīriyyat-i Gardishgarī, Vol 7, Iss 18, Pp 1-23 (2012)
Visiting cultural and historical destinations is one of the largest, most pervasive, and fastest growing trends in tourism industry. It is well known that both tangible and intangible legacies of Islamic civilization have created a great potential to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0d9a5a33fe6f4ab283947e62e1de7c1c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Sustainability; Volume 14; Issue 5; Pages: 2889
In response to the development of religious personalization, the old marketing strategies of most religious destinations have been unable to effectively promote their popularity in modern times. This article deeply explored how to use contemporary ar
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.