Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"relationship with literacy"'
Autor:
Virginie Thériault, Rachel Bélisle
Publikováno v:
European Journal for Research on the Education and Learning of Adults, Vol 11, Iss 1, Pp 13-28 (2020)
This article explores the temporal dimension of the 'rapport à l’écrit’ (relationship with literacy) in the lives of two young people-Anaïs (aged 19) and Zachary (aged 22)-without a secondary school diploma. The article draws on data taken fro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/824ae9c2b02c4817ba7b5836c7420ccd
Autor:
Rachel Bélisle, Virginie Theriault
Publikováno v:
European journal for Research on the Education and Learning of Adults 11 (2020) 1, S. 13-28
European Journal for Research on the Education and Learning of Adults, Vol 11, Iss 1, Pp 13-28 (2020)
European Journal for Research on the Education and Learning of Adults, Vol 11, Iss 1, Pp 13-28 (2020)
This article explores the temporal dimension of the ‘rapport à l’écrit’ (relationship with literacy) in the lives of two young people — Anaïs (aged 19) and Zachary (aged 22) — without a secondary school diploma. The article draws on data
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Whitty, Helen Elizabeth
University of Technology Sydney. Faculty of Arts and Social Sciences. This research explores a new museum space which connects literacy, museum objects and families. I argue that this space presents opportunity for transformative encounters for visit
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::004e2eecffb8fd3f801330c938e3b72e
https://hdl.handle.net/10453/116691
https://hdl.handle.net/10453/116691
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.