Zobrazeno 1 - 10
of 907
pro vyhledávání: '"relationship (guanxi)"'
Autor:
MENG-LEI MONICA HU1 e5267@ms25.hinet.net
Publikováno v:
Social Behavior & Personality: an international journal. 2009, Vol. 37 Issue 7, p977-992. 16p. 2 Diagrams, 2 Charts.
Direct Selling in the West and East: The Relative Roles of Product and Relationship (Guanxi) Drivers
Autor:
Merrilees, Bill *, Miller, Dale
Publikováno v:
In Journal of Business Research 1999 45(3):267-273
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wong, Y.H.
Publikováno v:
Journal of Professional Services Marketing. 1998, Vol. 18 Issue 1, p25. 24p. 8 Diagrams.
Autor:
Xiao-jing Guo, Shi-xuan Dai, Jin-di Lou, Xu-xiang Ma, Xiao-juan Hu, Li-ping Tu, Ji Cui, Hao Lu, Tao Jiang, Jia-tuo Xu
Publikováno v:
Frontiers in Endocrinology, Vol 14 (2023)
IntroductionType 2 diabetes mellitus (T2DM) has a high incidence rate globally, increasing the burden of death, disability, and the economy worldwide. Previous studies have found that the compositions of oral and intestinal microbiota changed respect
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dd5ee8df8b464ee1bdc57ee5af11631d
Autor:
Yang Shu Fen, 楊淑芬
管理學院經營管理EMBA專班
103
Internet has become an inevitable phenomenon under the global economy and result of a tighter relationship in the link of global. International Competition in worldwide industries has been growing incr
103
Internet has become an inevitable phenomenon under the global economy and result of a tighter relationship in the link of global. International Competition in worldwide industries has been growing incr
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/sdq3p4
Autor:
Y.H. Wong
Publikováno v:
Journal of Professional Services Marketing. 18:25-48
Autor:
Y.H. Wong
Publikováno v:
International Marketing Review. 15:215-231
Key account management has been increasingly important in international markets. Key account programs differ considerably across countries and firms but all organizations have to decide how to identify their own major accounts and how to organize for