Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"relational motives"'
Autor:
Kitsis, Aleksandr M., Chen, Injazz J.
Publikováno v:
Supply Chain Management: An International Journal, 2019, Vol. 25, Issue 3, pp. 325-341.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/SCM-05-2019-0218
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ronald R. Rojas
Publikováno v:
Interpersona: An International Journal on Personal Relationships, Vol 9, Iss 1, Pp 114-126 (2015)
This article analyzes the topic of relational motives within the business disciplines and represents one attempt in responding to criticisms of a lacking framework capable of providing wider and more coherent understandings of relational typologies.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/92ff1d6182bb49a7bf24a6d804c73007
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Social psychology, 44 (1
We investigated the role of relational motives in the saying-is-believing effect (Higgins & Rholes, 1978). Building on shared reality theory, we expected this effect to be most likely when communicators were motivated to get along with the audience.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Procedia Technology. 9:167-178
An important responsibility of promoters of enterprise information systems (EIS) is to manage the relations with the system's stakeholders. This is a complex task because of the increasing scope and impact of modern information technologies. In this
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.