Zobrazeno 1 - 10
of 104
pro vyhledávání: '"relation modeling"'
Publikováno v:
In Applied Soft Computing December 2024 167 Part A
Publikováno v:
In Knowledge-Based Systems 25 November 2024 304
Autor:
Chenyang Song, Zheni Zeng, Changyao Tian, Kuai Li, Yuan Yao, Suncong Zheng, Zhiyuan Liu, Maosong Sun
Publikováno v:
AI Open, Vol 5, Iss , Pp 104-114 (2024)
Biomedical knowledge is typically organized in a relational scheme, such as chemical-disease relation, gene-disease relation, and gene-pathway relation. Biomedical scientists heavily rely on search engines to acquire up-to-date relational knowledge f
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/21360fc6b3d14e988ae14e098c69d38b
Publikováno v:
Remote Sensing, Vol 16, Iss 7, p 1216 (2024)
Nowadays, with the rapid development of consumer Unmanned Aerial Vehicles (UAVs), utilizing UAV platforms for visual surveillance has become very attractive, and a key part of this is remote vision-based pedestrian attribute recognition. Pedestrian A
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8329b8dc16654054b6ffec2c66be5d29
Publikováno v:
Computational Visual Media, Vol 8, Iss 2, Pp 303-315 (2021)
Abstract A significant performance boost has been achieved in point cloud semantic segmentation by utilization of the encoder-decoder architecture and novel convolution operations for point clouds. However, co-occurrence relationships within a local
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f938fcfbe67b4a61a47ac975ba983adb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Linqing Li, Zhifeng Wang
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 13, Iss 4, p 2541 (2023)
With the development of online educational platforms, numerous research works have focused on the knowledge tracing task, which relates to the problem of diagnosing the changing knowledge proficiency of learners. Deep-neural-network-based models are
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5b36ce6f5d1c409e836ceadbe84f7fe6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.