Zobrazeno 1 - 10
of 1 467
pro vyhledávání: '"relaciones entre grupos"'
Autor:
María Vutova
Publikováno v:
Nuevo mundo - Mundos Nuevos (2021)
Some indigenous Maipure-Arawak groups of the Venezuelan Amazon maintain that a dog is not born but becomes a hunter, just as a child is not born but becomes a person, and both processes are possible thanks to the effort shared by all. Making a huntin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f875ae2172004a3ebb855d16a1903026
Autor:
Silverio Barriga
Publikováno v:
Quaderns de Psicología, Iss 8 (2009)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6e06e17076664e44bc34ff3e438f72b9
Autor:
Núria Sala i Vila
Publikováno v:
Anuario IEHS (2007)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/91a4853fa7974675ad8d8c8715a64501
Publikováno v:
Repositorio Facultad Latinoamericana de Ciencias Sociales
Facultad Latinoamericana de Ciencias Sociales
instacron:FLACSO
Facultad Latinoamericana de Ciencias Sociales
instacron:FLACSO
Esta tesis aborda la segregación y la mezcla social en la ciudad de Quito (Ecuador). Realiza una discusión teórica en torno a la heterogeneidad residencial y la integración socioespacial, resumiendo las distintas posturas analíticas que examinan
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::6b11b4e5babdcc64584b9824b3ab09f1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Luis Armando González
Publikováno v:
Realidad, Iss 65 (1998)
No hay resúmenes disponibles Realidad: Revista de Ciencias Sociales y Humanidades No. 65, 1998: 565-567
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/71ef161ecf324b2c80ddb29a22583850
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
di Napoli, Pablo
Publikováno v:
Revista Austral de Ciencias Sociales; Núm. 23 (2012); 25-45
This paper aims at studying the symbolic construction of the definition of a "violent student" from the perspective of High School students within their school. Students' in-depth interviews were carried out in two urban and public High Schools in th