Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"reklama ve vyhledávačích"'
Autor:
KARBULKA, Tomáš
This thesis provides comprehensive insight into the internet marketing used by the eshop. The aim of this thesis is to analyse the eshop and internet marketing tools used by the eshop to promote its products. The result of the analysis is an evaluati
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-187970
Autor:
Kalous, Martin
This work deals with internet advertising. Describes the basic characteristics of Internet marketing, survey errors that nascent entrepreneurs engage in formulating goals. Discusses the different types of advertising on the Internet usable in terms o
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-124559
Autor:
Kalous, Martin
This work deals with internet advertising. Describes the basic characteristics of Internet marketing, survey errors that nascent entrepreneurs engage in formulating goals. Discusses the different types of advertising on the Internet usable in terms o
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::3b2d8483a5e6f94acf5308cfb2967212
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-124559
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-124559
Autor:
Hrkal, Marek
Práce se zabývá možnostmi zvýšení komerční úspěšnosti webové prezentace cestovní agentury Drexler. Aplikovány jsou nástroje on-line marketingu, které mají za cíl zvýšit návštěvnost a konverzní poměr webu. Práce teoreticky r
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::00592de647d496e7e67f0a1c8d6d0bb5
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-7194
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-7194
Autor:
Bludská, Kateřina
Diplomová práce řeší problematiku reklamních kampaní na internetu. Podrobně se věnuje pay-per-click reklamě v internetových vyhledávačích a reklamě ve srovnávačích cen (shopping comparison engines). V práci je popsána tvorba, spr
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-2618