Zobrazeno 1 - 10
of 5 952
pro vyhledávání: '"reinforcement strategies"'
Strategic decisions are often made over multiple periods of time, wherein decisions made earlier impact a competitor's success in later stages. In this paper, we study these dynamics in General Lotto games, a class of models describing the competitiv
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2308.14299
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In The Microbe June 2024 3
Autor:
Eke, Chigozi
Publikováno v:
IMSU Journal of Communication Studies, 8, 1, 78-89
This study examined post-purchase dissonance reinforcement strategies in SIMS Nigeria Limited. The objectives of the study were among others: to assess the awareness and kinds of post-purchase dissonance in consumers of SIMS Nigeria Limited. Theoreti
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/90294
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Trends in Food Science & Technology December 2023 142
Publikováno v:
The Microbe, Vol 3, Iss , Pp 100092- (2024)
The production of heterologous proteins via microbial secretion is currently a prominent focus in biological product development. However, the full realization of this method remains hindered by limited understanding of the protein secretion mechanis
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4491f09af81544eb8fecb0d32ea5c37f
Autor:
Ivković, Nikola1 (AUTHOR) nikola.ivkovic@foi.hr, Kudelić, Robert1 (AUTHOR), Golub, Marin2 (AUTHOR) marin.golub@fer.hr
Publikováno v:
Algorithms. May2023, Vol. 16 Issue 5, p251. 21p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.