Zobrazeno 1 - 10
of 22 911
pro vyhledávání: '"regulation of emotions"'
Impact of Organizational Culture on Teachers' regulation of Emotions in Arab High Schools in Israel.
Autor:
HIJAZI, Manal1 manalawadhijazi@gmail.com, NĂSTASE, Ana2 ananastase1@yahoo.com
Publikováno v:
Review of International Comparative Management / Revista de Management Comparat International. Oct2024, Vol. 25 Issue 4, p652-664. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Manal HIJAZI, Ana NĂSTASE
Publikováno v:
Revista de Management Comparat International, Vol 25, Iss 4, Pp 652-664 (2024)
The study investigates the effect of organizational culture on teachers' emotions in Arab high schools within Israeli society. Emotions in teaching, both positive and negative, are seen as integral to the learning environment, influencing job satisfa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ae3ec519782b49ddb04835dd003e7459
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Mathematical Extension. 2024, Vol. 18 Issue 5, p231-242. 12p.
Autor:
Zhao, Yanhua H.1 (AUTHOR) yz@vip.henu.edu.cn, Wang, Lili1 (AUTHOR) wanglili@henu.edu.cn, Zhang, Yuan1 (AUTHOR) zhangy9212@henu.edu.cn, Niu, Jiahui1 (AUTHOR) njh@henu.edu.cn, Liao, Min1 (AUTHOR) 104754230573@henu.edu.cn, Zhang, Lei2 (AUTHOR) zhanglei@henu.edu.cn
Publikováno v:
Behavioral Sciences (2076-328X). Feb2024, Vol. 14 Issue 2, p125. 11p.
Autor:
Kolenova, Anastasia1,2 askolenova@gmail.com, Denisova, Ekaterina1,2 denisovakeith@gmail.com, Kukulyar, Anna1,3 vetkina-anna@mail.ru, Ermakov, Pavel1 paver@sfedu.ru
Publikováno v:
International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering & Education (IJCRSEE). 2023, Vol. 11 Issue 2, p187-197. 11p.
Autor:
Jesús de la Fuente, Paul Sander, Angélica Garzón Umerenkova, Begoña Urien, Mónica Pachón-Basallo, Elkin O Luis
Publikováno v:
BMC Psychology, Vol 12, Iss 1, Pp 1-11 (2024)
Abstract Background The aim of this research was to analyze whether the personality factors included in the Big Five model differentially predict the self-regulation and affective states of university students and health. Methods A total of 637 stude
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4bf7ba77ff584e53a40b068753be0e85
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.