Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"regulated nurses"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dorothy (Willy) Fahlman
Publikováno v:
Canadian Journal of Learning and Technology, Vol 39, Iss 4 (2013)
The study of workplace learning and informal learning are not new to adult education and pedagogy. However, the use of mobile devices as learning tools for informal learning in the workplace is an understudied area. Using theories on informal learnin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a7e34418f237476bbef2c222514c08a0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fahlman, Dorothy (Willy)
Publikováno v:
Canadian Journal of Learning and Technology, Vol 39, Iss 4 (2013)
The study of workplace learning and informal learning are not new to adult education and pedagogy. However, the use of mobile devices as learning tools for informal learning in the workplace is an understudied area. Using theories on informal learnin
Autor:
Fahlman, Dorothy (Willy)
This dissertation research study explored how registered nurses (RNs) use mobile devices as tools to support and enhance informal learning in their work settings. The mixed methods inquiry involved select Canadian practicing and regulated RNs who use
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10791/21
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.