Zobrazeno 1 - 10
of 190
pro vyhledávání: '"regular school"'
Publikováno v:
Prozor u svijet obrazovanja, nauke i mladih / A Window into the World of Education, Science and the Youth. 1(1):290-320
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1128840
Autor:
Dimitrova-Radojičić, Daniela
Publikováno v:
International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education (IJCRSEE). 10(3):109-115
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1086776
Autor:
Daniela Dimitrova-Radojičić
Publikováno v:
International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education, Vol 10, Iss 3 (2022)
The purpose of this study was to investigate the attitudes of high school pupils toward peers with blindness. Using the CATCH-scale (Chedoke-McMaster Attitudes towards Children with Handicaps), 218 high school students’ attitudes were assessed. Hig
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a8fd82abfad247198979f190b7fc0075
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pessl, Gabriele, Steiner, Mario
Publikováno v:
Social Inclusion, 10, 2, 347-357, Challenges in School-To-Work Transition: Perspectives on Individual, Institutional, and Structural Inequalities
Austrian students with special educational needs (SEN) face many obstacles in the transition from lower to upper secondary education. Using administrative data from national statistics, we analyse the trajectories of these students focusing on two qu
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/79995
Autor:
Mândru, Claudia
Publikováno v:
Romanian Journal of School Psychology. 12(23):23-30
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=815895
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Grizelj, Brigita, Brust Nemet, Maja
Publikováno v:
Research in Education and Rehabilitation. 1(1):74-82
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1037644
Publikováno v:
東京学芸大学紀要. 総合教育科学系 = Bulletin of Tokyo Gakugei University. Division of comprehensive educational science. 74:720-734
Autor:
Tias Martika, Abdul Salim
Publikováno v:
Journal of ICSAR, Vol 1, Iss 1, Pp 32-35 (2017)
Comparative Study of Regular Teachers’ Special Education Pedagogy Competence Level in Inclusive School Elementary and Senior High School Level. In general, this research aims to determine regular teachers’ special education pedagogy competence le
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/83af97a7b3af42c09e7f40b0b6231b18