Zobrazeno 1 - 10
of 1 469
pro vyhledávání: '"regular preschool"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Australasian Journal of Early Childhood. Sep2011, Vol. 36 Issue 3, p91-99. 9p. 1 Diagram, 2 Charts, 3 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ivna Jambresic, Marijana Zupanic Benic
Publikováno v:
INTED Proceedings.
Alternative educational concepts have evolved in response to classical educational methods in which children are placed in a passive position and the transfer of knowledge is cultivated as a form of teaching. Models of alternative pedagogy (Montessor
Autor:
Shu hsien Tseng
Publikováno v:
Infants & Young Children: An Interdisciplinary Journal of Early Childhood Intervention; Jul-Sep2015, Vol. 28 Issue 3, p281-291, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Билић, Сара
Publikováno v:
Bijeljinski Metodički Časopice; 2023, Vol. 14, p1-8, 8p
Publikováno v:
University of New England Australia
LEARNING NEW THINGS IS challenging. In these moments, children are functioning in the upper limits of their acquired capability: in Vygotskian terms, children are functioning in their zone of proximal development (ZPD). Acting in the ZPD is cognitive
Autor:
Peltola, Simon, Svensson, Suzette
Studien behandlar förskollärares tankar kring hur de arbetar med barns motorik i den närliggande utomhusmiljön. Syftet med studien är att undersöka hur förskollärare med stort engagemang för utomhusaktiviteter främjar alla barns motoriska u
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:lnu:diva-59665
Autor:
Peltola, Simon, Svensson, Suzette
Studien behandlar förskollärares tankar kring hur de arbetar med barns motorik i den närliggande utomhusmiljön. Syftet med studien är att undersöka hur förskollärare med stort engagemang för utomhusaktiviteter främjar alla barns motoriska u
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______681::f2296b6df29fa71ae1ba1187fa4a35c8
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:lnu:diva-59665
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:lnu:diva-59665