Zobrazeno 1 - 10
of 65
pro vyhledávání: '"regular classrooms"'
Publikováno v:
Specijalna Edukacija i Rehabilitacija, Vol 20, Iss 2, Pp 79-91 (2021)
Introduction. This study focuses on the relevance of inclusion for students with autism spectrum disorder (ASD) in the regular classroom. This issue has achieved international recognition with recommendations in most countries that students should be
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a2a4e7a1248242d6adec1ea3066d7a3d
Publikováno v:
Children, Vol 9, Iss 5, p 749 (2022)
In China, English as a foreign language is important and compulsory from primary education to higher education, essentially because English has become a global language. The Ministry of Education emphasizes that school principals should attempt to tr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c006fa9ffe534e22abcdee3f175fc461
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
宮城教育大学紀要 = BULLETIN OF MIYAGI UNIVERSITY OF EDUCATION. 57:171-179
本研究の目的は,小学校の通常学級における障害理解教育の実施状況や実施時の配慮点,周囲児に対する要支援児に関する説明内容などを明らかにすることであった。小学校の特別支援
Publikováno v:
日本福祉大学大学院福祉社会開発研究 = The Study of Social Well-Being and Development, Nihon Fukushi University Graduate schools. 18:63-74
本研究では,通常学級でのインクルーシブ教育に向けた多職種連携体制の課題を保護者と教員の意識の差異より明らかにすることを目的とした. 東京都において,通常学級に障害のある
Autor:
Kelechi Uchemadu Lazarus
Publikováno v:
Indonesian Journal of Disability Studies, Vol 7, Iss 2 (2020)
The study investigated the level of attitudes towards the education of students with learning disabilities among teachers in regular education classrooms. It also examined the influence of four teachers' demographic factors on their attitudes towards
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bc6fdaf59086419bac8c36264fa16d58
Publikováno v:
岡山大学教師教育開発センター紀要. 12:75-85
中国は,2008年に国連「障害者権利条約」を批准し,インクルーシブ教育の実現に向けた教育形態として随班就読を導入している。随班就読の展開により,障害のある児童生徒の就学問題