Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"regular basic education"'
Autor:
Fiorela Fernández-Otoya, Julio Cabero-Almenara, Gerber Pérez-Postigo, Jessie Bravo, Manuel Alfredo Alcázar-Holguin, Mauricio Vilca-Rodríguez
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 2, p 127 (2024)
Digital transformation has become constant and has forced governments to reevaluate the validity of their educational models; therefore, regarding digital and information literacy, to train teachers to improve new digital skills becomes essential. Fo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c744bfef27cd4e00b20630661bd2c51c
Autor:
Edwin Gustavo Estrada-Araoz, Néstor Antonio Gallegos Ramos, Yolanda Paredes Valverde, Rosel Quispe Herrera, Jaime Mori Bazán
Publikováno v:
Social Sciences, Vol 12, Iss 5, p 307 (2023)
In recent decades, a series of environmental problems such as pollution, climate change and the loss of biodiversity are being perceived. Given this context, the need to implement strategies arises, such as environmental education, to mitigate the me
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e109554569dd4122acb6ed4dae0063e4
Autor:
Edwin Gustavo Estrada-Araoz, Judith Annie Bautista-Quispe, Zaida Esther Callata-Gallegos, Ronald Raul Arce-Coaquira, Yony Abelardo Quispe-Mamani, Percy Samuel Yabar-Miranda, Yolanda Paredes-Valverde, Rosel Quispe-Herrera
Publikováno v:
Behavioral Sciences, Vol 13, Iss 4, p 346 (2023)
During the health emergency caused by COVID-19, a series of sensations such as fear, stress, and concern about contracting the virus were developed. Despite the fact that in recent months infection rates have been significantly reduced due to vaccina
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f662016619324773b9778cbfcaf965c6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Lengua y Sociedad; Vol. 20 No. 1 (2021); 125-144
Lengua y Sociedad; Vol. 20 Núm. 1 (2021); 125-144
Lengua y Sociedad; Vol. 20 Núm. 1 (2021); 125-144
English has established as the universal dominant language and, therefore, for proper integration into the today’s world and the knowledge it possesses, it is essential for a person to acquire it. In Peru, the level of English language proficiency
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Educación; Vol. 28 No. 1 (2022): Educación: Revista de la Facultad de Ciencias de la Educación; e2524
Educación; Vol. 28 Núm. 1 (2022): Educación: Revista de la Facultad de Ciencias de la Educación; e2524
Revistas-Universidad Femenina del Sagrado Corazón
Universidad Femenina del Sagrado Corazón
instacron:UNIFE
Educación; Vol. 28 Núm. 1 (2022): Educación: Revista de la Facultad de Ciencias de la Educación; e2524
Revistas-Universidad Femenina del Sagrado Corazón
Universidad Femenina del Sagrado Corazón
instacron:UNIFE
This article seeks to reflect on the meaning and transcendence of formative assessment and the main challenges of assessment practices in Regular Basic Education (EBR by its Spanish initials). A paradigm shift is required that stops peddling traditio
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::2297b08da62266bd620e7a896072ea8e
https://revistas.unife.edu.pe/index.php/educacion/article/view/2524
https://revistas.unife.edu.pe/index.php/educacion/article/view/2524