Zobrazeno 1 - 10
of 704
pro vyhledávání: '"regular basic education"'
Autor:
Acuña-Hurtado, Nilton1 (AUTHOR) nilton.acuna@upeu.edu.pe, García-Salirrosas, Elizabeth Emperatriz2 (AUTHOR) egarciasa@autonoma.edu.pe, Villar-Guevara, Miluska3 (AUTHOR) miluskavillar@upeu.edu.pe, Fernández-Mallma, Israel4 (AUTHOR) pastorisrael@upeu.edu.pe
Publikováno v:
Behavioral Sciences (2076-328X). Aug2024, Vol. 14 Issue 8, p667. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Luis Alberto Geraldo-Campos, Romel Arturo Rosales-Gomero, Juan Jesús Soria Quijaite, Jacksaint Saintila
Publikováno v:
International Journal of Educational Research Open, Vol 6, Iss , Pp 100327- (2024)
Since the introduction of technology in the classroom, there has been a growing demand for digital competencies, which has driven the need for validated instruments to assess this concept more prominently. Therefore, this study determined the psychom
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/32e04efada9a4623979adfdfdee6483c
Autor:
Estrada-Araoz, Edwin Gustavo1 (AUTHOR) gestrada@unamad.edu.pe, Gallegos Ramos, Néstor Antonio2 (AUTHOR) ngallegor@gmail.com, Paredes Valverde, Yolanda3 (AUTHOR) yparedes@unamad.edu.pe, Quispe Herrera, Rosel2 (AUTHOR) rherrera@unamad.edu.pe, Mori Bazán, Jaime1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Social Sciences (2076-0760). May2023, Vol. 12 Issue 5, p307. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Estrada-Araoz, Edwin Gustavo1 (AUTHOR) gestrada@unamad.edu.pe, Bautista Quispe, Judith Annie2 (AUTHOR) jbautistaq@unap.edu.pe, Velazco Reyes, Benjamin3 (AUTHOR) bvelazco@unap.edu.pe, Mamani Coaquira, Humberto4 (AUTHOR) hmamanic@unap.edu.pe, Ascona Garcia, Papa Pio5 (AUTHOR) pascona@unibagua.edu.pe, Arias Palomino, Yessenia Luz6 (AUTHOR) yessenialuzarias@gmail.com
Publikováno v:
Social Sciences (2076-0760). May2023, Vol. 12 Issue 5, p279. 11p.
Autor:
Marleni Velez Belizario, Oscar Mamani-Benito, Carlos Alejandro Zerga-Morales, Josué E. Turpo-Chaparro, Wilter C. Morales-García
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
IntroductionThe COVID-19 pandemic has had repercussions on teachers’ beliefs about their efficacy in their profession. In light of this, the aim of this study was to determine the effect of perceived stress, job satisfaction, and workload on profes
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6fc46ddb7d424e668cb207486f75951d
Autor:
Nilton Acuña-Hurtado, Elizabeth Emperatriz García-Salirrosas, Miluska Villar-Guevara, Israel Fernández-Mallma
Publikováno v:
Behavioral Sciences, Vol 14, Iss 8, p 667 (2024)
Research on employee experience is a topic that has been growing in recent decades. This study analyzes the validity and reliability of an employee experience scale in Peruvian teachers. The study had an instrumental design. The sample was comprised
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/39c36e216cb047ec940de4b7be598951
Autor:
Estrada Araoz, Edwin G.1 estrada@unamad.edu.pe, Paricahua Peralta, Jimmy N.1 jparicahua@unamad.edu.pe, Gallegos Ramos, Néstor A.2 ngallegor@gmail.com, Paredes Valverde, Yolanda3 yovapel@yahoo.es, Quispe Herrera, Rosel4 roquihe@yahoo.es
Publikováno v:
Archivos Venezolanos de Farmacología y Terapéutica. 2022, Vol. 41 Issue 5, p327-334. 8p.