Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"reflexive practices"'
Autor:
Sawyer, Richard D., Norris, Joe
Publikováno v:
After Excessive Teacher and Faculty Entitlement
Publikováno v:
Art/Research International, Vol 8, Iss 1 (2023)
Within the neoliberal university, academics become positioned around market-driven managerialist ideologies and the techniques enacting those principles. Audit cultures actively and continuously measure and shape academic subjectivities defined by a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8573c3d4f5e545dfb4b1fdf22664e9ad
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Marcelle Engler Bridi, Cynthia Nunes de Almeida Prado, Ariovaldo Denis Granja, Luciana Szymanski, Dóris Catharine Cornelie Knatz Kowaltowski
Publikováno v:
Ambiente Construído; Vol. 23 No. 1 (2023); 93-111
Ambiente Construído; Vol. 23 Núm. 1 (2023); 93-111
Ambiente Construído; v. 23 n. 1 (2023); 93-111
Ambiente Construído v.23 n.1 2023
Ambiente construído
Associação Nacional de Tecnologia do Ambiente Construído (ANTAC)
instacron:ANTAC
Ambiente Construído; Vol. 23 Núm. 1 (2023); 93-111
Ambiente Construído; v. 23 n. 1 (2023); 93-111
Ambiente Construído v.23 n.1 2023
Ambiente construído
Associação Nacional de Tecnologia do Ambiente Construído (ANTAC)
instacron:ANTAC
Social housing (SH) generally meets neither users’ needs nor comfort requirements. That leads to dissatisfaction and the need for renovations and improvements. Interventions in this type of housing require collaboration among different stakeholders
Роль адаптивно-рефлексійних практик в освітньому процесі закладів вищої освіти України у воєнний час
Publikováno v:
Імідж сучасного педагога; № 3(204) (2022): Педагог – носій цінностей суспільства; 52-59
Image of the modern pedagogue; No. 3(204) (2022): The teacher is the bearer of the values of society; 52-59
Wizerunek współczesnego pedagoga; Nr 3(204) (2022): Педагог – носій цінностей суспільства; 52-59
Image of the modern pedagogue; No. 3(204) (2022): The teacher is the bearer of the values of society; 52-59
Wizerunek współczesnego pedagoga; Nr 3(204) (2022): Педагог – носій цінностей суспільства; 52-59
It was noted that the staying of people during quarantine in the red zone, when there were certain restrictions, psychologically affected people, and the category of pupils and students became the most vulnerable. Martial law aggravated this situatio
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Aboim, Sofia, Vasconcelos, Pedro
Publikováno v:
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Confronted with the centrality of the body for trans-masculine individuals interviewed in the United Kingdom and Portugal, we explore how bodily-reflexive practices are central for doing masculinity. Following Connell’s early insight that bodies ne
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::77c7f4347e1470fd384f3da0019cf8d3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Music education and didactic materials. Santiago de Compostela, Grupo STELLAE/IARTEM, 2020
UCrea Repositorio Abierto de la Universidad de Cantabria
instname
UCrea Repositorio Abierto de la Universidad de Cantabria
instname
We present a didactic approach developed in the context of initial training for Early Childhood teachers in the subject Music Didactics. In this approach, starting from a relatively simple material like the greguerías, students were given the challe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::0919e2288ffe5e9f188def4bf23a2b3d
http://hdl.handle.net/10902/21205
http://hdl.handle.net/10902/21205