Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"reflektivní přístup"'
Autor:
Vladimíra Spilková, Anna Tomková
Publikováno v:
Orbis Scholae, Vol 13, Iss 1, Pp 9-29 (2019)
The aim of the review study is to reflect efforts to professionalize the education of primary school teachers in the Czech Republic. This means, on the basis of relevant theoretical and research resources, to assess both the strengths and the limits
Autor:
Králíková, Tereza
How I am becoming a teacher? Searching for professional identity Is the development of a professional identity in students in the teacher training program at the PedF UK based on similar foundation as the professional identity of the students at the
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-365207
Publikováno v:
Československá Psychologie. 2023, Vol. 67 Issue 1, p15-29. 15p.
Autor:
Mazáčová, Pavlína1
Publikováno v:
Sdruzeni Knihoven CR Ustredni Knihovnicka Rada: Knihovny Soucasnosti 2012. 2020, p78-88. 11p.
Autor:
Mazáčová, Pavlína1 pmazacov@phil.muni.cz
Publikováno v:
ITlib: Informačné Technológie a Knižnice. 2018, Issue 2, p12-17. 6p.
Publikováno v:
Czech & Slovak Social Work / Sociální Práce / Sociálna Práca; 2021, Vol. 21 Issue 6, p61-83, 23p
Autor:
KLEMENT, Milan, KOTOUČ, Tomáš
Publikováno v:
Trends in Education / Trendy ve Vzdělávání; 2020, Vol. 13 Issue 2, p48-54, 7p
Autor:
Novotná, Magdalena
Publikováno v:
Výtvarná Výchova; 2019, Vol. 59 Issue 3/4, p22-37, 16p
Autor:
Tomková, Anna, Spilková, Vladimíra
Publikováno v:
Orbis Scholae; 2019, Vol. 13 Issue 1, p9-29, 21p
Autor:
SPURNÁ, MICHAELA, KNECHT, PETR
Publikováno v:
Studia Paedagogica; 2018, Vol. 23 Issue 1, p29-54, 26p