Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"reflective-transformative"'
Autor:
Khairil Azhar
Publikováno v:
Sukma: Jurnal Pendidikan, Vol 1, Iss 1, Pp 93-129 (2017)
Sebagai subjek belajar, siswa bisa diposisikan dalam sebuah kebijakan kurikulum sebagai agen pembelajaran atau sebaliknya cenderung menjadi subyek yang pasif. Secara teoritis, mengikuti teori yang dikembangkan oleh Alexander (2005), siswa bisa menjad
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d9b0a30efe2d4499a5105ee40b4d3861
Autor:
Khairil Azhar
The study started from a general question on why some pupils are moved to act meaningfully for the sake of themselves or/and others while some others are not. Analytically, as a further attempt to find an alternative amidst the inadequacies of conven
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4853::c967acbce8d3bbc6680def8b7960007c
https://trepo.tuni.fi/handle/10024/101688
https://trepo.tuni.fi/handle/10024/101688
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.