Zobrazeno 1 - 10
of 276
pro vyhledávání: '"reflective journal"'
Autor:
Gray, Benjamin Thomas, Sisto, Matthew
Publikováno v:
Mental Health and Social Inclusion, 2024, Vol. 28, Issue 6, pp. 1204-1214.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MHSI-03-2024-0036
Publikováno v:
Journal of English Education and Teaching, Vol 8, Iss 1, Pp 141-155 (2024)
Reflection plays an important role in language learning. Through reflection, students are encouraged to learn how to learn to acquire deeper learning. This study investigates students’ perceptions of digital reflective journals as a means of reflec
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8136c17c5ed84bfdb6808e52f18f73b5
Autor:
Hyo Jin Kwon, Su Jin Chae
Publikováno v:
Behavioral Sciences, Vol 14, Iss 10, p 962 (2024)
This study was conducted to allow us to understand the subjective experiences of medical students participating in rowing exercise classes at a medical school in South Korea and to derive implications for medical education. Accordingly, we analyzed t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/51f4d5ac14d949019dad9a7783ce15d6
Publikováno v:
Journal of Education, Society & Multiculturalism, Vol 4, Iss 2, Pp 124-134 (2023)
Teaching is a challenging career that calls for a continuous tightrope walk, making resilience and adaptability pivotal to teacher survival. Teachers need to be able to be aware of their previous practices and to constantly examine and assess their e
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d90d2d989ef34893a9db48930d988bce
Publikováno v:
Interdisciplinary Journal of Education Research, Vol 5, Pp 96-109 (2023)
Teachers are supposed to adapt their teaching-learning process based on classroom interaction to suit the learning conditions of learners to produce a complete learning community that is intellectually and behaviourally sound. This can only be achiev
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b4ba11e4486b48a8a1f8b3e0c2a1e6af
Publikováno v:
Revista de Pedagogie, Vol LXXI, Iss 1, Pp 131-148 (2023)
The concept of reflective teacher has been studied extensively in the last three decades and has facilitated the shift in the teacher education orbit from attainment to development. Our study seeks to discover the value of reflection for teachers and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bf9f0c77a7174c799111b6ac1f5df961
Publikováno v:
Неперервна професійна освіта: теорія та практика, Vol 1, Iss 74, Pp 76-89 (2023)
The aim of this study is to determine the impact of mentorship program on professional development of the mentees. This study is guided by case study. The case, in this study, is each of four chemistry teachers who took part in mentorship program as
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/24376941931a4ea5b4ea8242f85c60f3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.