Zobrazeno 1 - 10
of 13
pro vyhledávání: '"reflection practice"'
Autor:
Phan Thi Thu Nga
Publikováno v:
Ho Chi Minh City Open University Journal of Science - Social Sciences, Vol 9, Iss 2, Pp 31-44 (2019)
The main aim of the study presented in this article is examining what teacher-trainees could learn from the reflective practice task after their teaching performance in the English Teaching Practice Course. Participants of this study were teacher-tra
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e2ebe3717aaf420898bac88693d2bd02
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Revista Española de Pedagogía. ene-abr2024, Vol. 82 Issue 287, p179-180. 2p.
Autor:
Phan Thi Thu Nga
Publikováno v:
Ho Chi Minh City Open University Journal of Science-Social Sciences, Vol 9, Iss 2, Pp 31-44 (2019)
The main aim of the study presented in this article is examining what teacher-trainees could learn from the reflective practice task after their teaching performance in the English Teaching Practice Course. Participants of this study were teacher-tra
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Imam Alam Khan
Publikováno v:
International Journal of Applied Linguistics and English Literature, Vol 4, Iss 1, Pp 60-64 (2015)
The novels of Joyce Arthur Lunel Cary are microcosms of different realities. They reflect the time as well as society in which reality finds its reflection in a unique manner and distinctive forms. A perusal of Joyce Cary’s novels persuade us to go
Publikováno v:
Tarih Kültür ve Sanat Araştırmaları Dergisi, Vol 8, Iss 2, Pp 85-92 (2019)
The article reveals the essence of practice-oriented training of future teachers of primary education on the basis of the implementation of contextual learning technology. An express analysis of the phenomenon of pedagogical thinking was made, certif
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.