Zobrazeno 1 - 10
of 372
pro vyhledávání: '"reflected glory"'
Autor:
Lipson, Eden Ross
Publikováno v:
Nation. 11/25/1996, Vol. 263 Issue 17, p31-33. 3p.
Autor:
Lianopoulos, Yannis, Theodorakis, Nicholas D., Tsigilis, Nikolaos, Gardikiotis, Antonis, Koustelios, Athanasios
Publikováno v:
International Journal of Sports Marketing and Sponsorship, 2020, Vol. 21, Issue 4, pp. 695-718.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJSMS-10-2019-0115
Publikováno v:
Sport Management Review, 26(4), 495-516. Elsevier BV
Conspiracy theories arise during important societal and political events, with negative consequences. Yet, conspiracy theories remain to be investigated in the context of sporting tournaments, in spite of the importance of such events in contemporary
Autor:
Brett W. Pelham, Tracy DeHart, Mitsuru Shimizu, Curtis D. Hardin, H. Anna Han, William von Hippel
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
We argue that rather than being a wholly random event, birthdays are sometimes selected by parents. We further argue that such effects have changed over time and are the result of important psychological processes. Long ago, U.S. American parents gre
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c665376633e84fffa6c780ed4259470b
Autor:
Sheppard, R.Z.
Publikováno v:
Time International (Canada Edition). 12/09/96, Vol. 148 Issue 27, p58. 2p. 1 Color Photograph.
Publikováno v:
Burgers, C, Beukeboom, C, Smith, P & van Biemen, T 2023, ' How Live Twitter Commentaries by Professional Sports Clubs Can Reveal Intergroup Dynamics. ', Computers in Human Behavior, vol. 139, 107528, pp. 1-9 . https://doi.org/10.1016/j.chb.2022.107528
Computers in Human Behavior, 139:107528. Elsevier
Computers in Human Behavior, 139:107528, 1-9. Pergamon
Computers in Human Behavior, 139:107528. Elsevier
Computers in Human Behavior, 139:107528, 1-9. Pergamon
Social media can both decrease and increase polarization between social groups. Communicative behaviors associated with intergroup conflict are ingroup favoritism and outgroup derogation. In the current paper, we propose that bias in social-media use
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0254b8472b14aa5f10de644340dbff5f
https://hdl.handle.net/1871.1/d49bb04d-c2ea-4281-bc1d-62cbe6f71c04
https://hdl.handle.net/1871.1/d49bb04d-c2ea-4281-bc1d-62cbe6f71c04
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.