Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"referential learning"'
Bothersome tinnitus, misophonia and hyperacusis share important characteristics and cause substantial distress to their sufferers, yet are still poorly understood. Research investigating underlying mechanisms is very limited. Both associative and non
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e53e2e4c2febc9456fb8e2ee2f1e3a4d
Autor:
Mills-Smith, Laura A.
Older infants are good referential learners. That is, at around 14-months of age, they begin to learn the verbal labels of objects and events around them. However, referential learning can be made more challenging by increasing the lexical similarity
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/71874
Autor:
Heck, Alison Rae
The primary goal of this study was to examine how infants' language and emotion development intersect around the end of the first year. Specifically, is learning enhanced when a speaker is happy vs. neutral? Eighteen 12-month-old infants were familia
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/73791
Self-reference is a fundamental aspect of the learning process; all students use themselves as a model to understand others and the things around them. In this paper, we consider how self-reference as a learning technique leads students to unconsciou
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::450219dcc1be8e877787e45f9c39fe29
https://hdl.handle.net/11541.2/123925
https://hdl.handle.net/11541.2/123925
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Evaluative conditioning is an important determinant of consumers’ likes and dislikes. Three experiments show that it can result from two types of learning. First, stimulus-stimulus (S – S) or referential learning allows a conditioned stimulus (e.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______645::9fc45eec4bb0468ad4610750b2e66d91
https://repub.eur.nl/pub/13612/ERS-2008-062-MKT.pdf
https://repub.eur.nl/pub/13612/ERS-2008-062-MKT.pdf
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.