Zobrazeno 1 - 10
of 2 304
pro vyhledávání: '"reference interactions"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Turp, Clara, Hervieux, Sandy
Publikováno v:
Reference Services Review, 2023, Vol. 52, Issue 2, pp. 247-256.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/RSR-05-2023-0050
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stone, Scott
Publikováno v:
Reference and User Services Quarterly, 2014 Sep 01. 54(1), 44-49.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/refuseserq.54.1.44
Autor:
Reiter, Lauren, Huffman, J.P.
Publikováno v:
In The Journal of Academic Librarianship January 2016 42(1):21-26
Autor:
Quidachay-Swan, Seth, Ryan, Marianne
Publikováno v:
Reference and User Services Quarterly, 2013 Jun 01. 52(4), 298-301.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/refuseserq.52.4.298
Autor:
Sarah Bartlett Schroeder
Publikováno v:
Evidence Based Library and Information Practice, Vol 15, Iss 4 (2020)
A Review of: Canuel, R., Hervieux, S., Bergsten, V., Brault, A., & Burke, R. (2019). Developing and assessing a graduate student reference service. Reference Services Review, 47(4), 527–543. https://doi.org/10.1108/RSR-06-2019-0041 Abstract O
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bb155ac5f6b940a1a300757aabdbff2b
Autor:
Koshik, Irene1, Okazawa, Hiromi2
Publikováno v:
Journal of the American Society for Information Science & Technology. Oct2012, Vol. 63 Issue 10, p2006-2019. 14p.
Publikováno v:
Proceedings of the ALISE Annual Conference.
Using experience to interpret a user’s information need is embedded in the process of every library reference transaction. Reference workers need to constantly grow and update their base of knowledge to have a deep understanding of a variety of res
Autor:
Schroeder, Sarah Bartlett
Publikováno v:
Evidence Based Library & Information Practice; 2020, Vol. 15 Issue 4, p164-166, 3p