Zobrazeno 1 - 10
of 87
pro vyhledávání: '"reed-solomon (rs) code"'
Publikováno v:
Radioengineering, Vol 31, Iss 4, Pp 496-509 (2022)
This paper proposes a distributed Reed-Solomon coded cooperative labeling diversity (DRSCC-LD) scheme over the Rayleigh frequency-flat fast fading channel to further improve the BER performance. The non-binary Reed-Solomon (RS) code with more consecu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5010dc18e636414f8312f900bd66a462
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Radioengineering, Vol 30, Iss 1, Pp 172-183 (2021)
This paper proposes the Reed-Solomon coded cooperative spatial modulation (RSCC-SM) scheme based on nested construction of two Reed-Solomon (RS) codes over quasi-static Rayleigh fading channel. In this construction, the RS code with larger number of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f8de7e020ed944cfba55bb3a15650909
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Radioengineering. 2021 vol. 30, č. 1, s. 172-183. ISSN 1210-2512
Radioengineering, Vol 30, Iss 1, Pp 172-183 (2021)
Radioengineering, Vol 30, Iss 1, Pp 172-183 (2021)
This paper proposes the Reed-Solomon coded cooperative spatial modulation (RSCC-SM) scheme based on nested construction of two Reed-Solomon (RS) codes over quasi-static Rayleigh fading channel. In this construction, the RS code with larger number of
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.