Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"recursive thinking"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Miller, Scott A., author
Publikováno v:
Advanced Theory of Mind, 2022, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197573174.003.0002
Autor:
Rochat, Philippe, author
Publikováno v:
Moral Acrobatics : How We Avoid Ethical Ambiguity by Thinking in Black and White, 2021, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780190057657.003.0023
Autor:
Rochat, Philippe, author
Publikováno v:
Moral Acrobatics : How We Avoid Ethical Ambiguity by Thinking in Black and White, 2021.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780190057657.003.0021
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Europe's Journal of Psychology, Vol 11, Iss 1, Pp 112-124 (2015)
This study explores the development of theory of mind, operationalized as recursive thinking ability, from adolescence to early adulthood (N = 110; young adolescents = 47; adolescents = 43; young adults = 20). The construct of theory of mind has been
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5e5b7e3040f547b58f585e38357b1f27
Publikováno v:
Revista de Investigação e Divulgação em Educação Matemática ; v. 6 n. 1 (2022): Janeiro-Dezembro
Revista de Investigação e Divulgação em Educação Matemática
Universidade Federal de Juiz de Fora (UFJF)
instacron:UFJF
Revista de Investigação e Divulgação em Educação Matemática
Universidade Federal de Juiz de Fora (UFJF)
instacron:UFJF
O presente artigo apresenta uma análise epistemológica, à luz do Modelo dos Campos Semânticos, de um processo de interação face a face advindo de uma prática educativa investigativa, ocorrida em um encontro híbrido do curso de formação deno
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::5049931d7c692fd0fddf7ca7d2486c0c
https://periodicos.ufjf.br/index.php/ridema/article/view/38435
https://periodicos.ufjf.br/index.php/ridema/article/view/38435