Zobrazeno 1 - 10
of 2 971
pro vyhledávání: '"reception mode"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IEEE Transactions on Biomedical Engineering. 70:544-552
Background theory and a new algorithm for single-point adaptive focusing in transmission mode through ultrasonic barriers via one-dimensional phased arrays were reported in part I. In this paper the algorithm is further extended and implemented into
Publikováno v:
Media Studies / Studia Medioznawcze; 2018, Vol. 75 Issue 4, p75-87, 13p
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
The concept of involvement has enriched media psychological communication studies for more than three quarters of a century. The original concept of Sherif and colleagues—the so-called ego-involvement—has been extended piece by piece by various r
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/19175d4659b14dcd92d1cad605838d38
Publikováno v:
2021 CIE International Conference on Radar (Radar).
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
2019 SBMO/IEEE MTT-S International Microwave and Optoelectronics Conference (IMOC).
In this work, a study is made comparing different cases of optical nanoantennas in the reception mode. The nanoantennas considered are: dipole, dipole-loop, isolated loop and nanorod-loop, excited by a plane wave. The numerical analysis is performed
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.