Zobrazeno 1 - 10
of 83
pro vyhledávání: '"realtime rendering"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Guo, Jerry Jinfeng
Realism has always been a major goal in visual content creation - from oil painting to motion pictures, from graphic arts to scientific data visualization. Computer graphics creates a virtual reality with digital representations. Trading between accu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::d1833141e4e6a5876c37ba2fd13637e5
http://resolver.tudelft.nl/uuid:5f127a15-5fa4-4eae-94fb-d0f30bdebe8c
http://resolver.tudelft.nl/uuid:5f127a15-5fa4-4eae-94fb-d0f30bdebe8c
Publikováno v:
The Visual Computer. 38:1245-1262
We propose a high-performance texture streaming system for real-time rendering of large 3D cities with millions of textures. Our main contribution is a texture streaming system that automatically adjusts the streaming workload at runtime based on mea
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Des opérateurs de morphing et de niveau de détail pour le design et le rendu interactif de matériaux
Autor:
Gauthier, Alban
The Physically Based Rendering workflow has become a standard for rendering digital materials for the creative industries, such as video games, visual special effects, product design and architecture. It enables developers and artists to create and s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______166::127438952ece1407b440f1e2600f855a
https://theses.hal.science/tel-03938584
https://theses.hal.science/tel-03938584
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Deves, François
Les ombres sont un élément fondamental pour garantir le réalisme des images de synthèses. Elles donnent des informations nécessaires pour discerner correctement le positionnement relatif des objets. Le calcul d'ombre dures exactes en temps-réel
Externí odkaz:
http://www.theses.fr/2019LIMO0066/document
Autor:
Deves, François
Shadows are a fundamental visual effect for computer generated images. They provide essential spatial hints allowing us to correctly perceive objects positions in the scene. Despite its importance, computing pixel accurate shadows in real-time is a c
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______166::58981214d54c44ecc466ac30d7a92d39
https://theses.hal.science/tel-02418240
https://theses.hal.science/tel-02418240